Miroslav Havelka
REALITY, INVESTICE - SERIÓZNĚ
Inzerce rozhoduje
„Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu“. Tento a mnoho dalších trefných sloganů vyřkl Henry Ford, průkopník automobilového průmyslu. Otázkou je, proč se jím tak málo firem v realitním byznysu řídí? Vždyť každý druhý je největším hráčem na trhu, nabízí nejvyšší provizi pro makléře či nejkvalitnější služby. Těch „nej“ je zkrátka mnoho. Proč si většina realitních kanceláří shání nemovitosti prostřednictvím „stahovačů“ soukromých zakázek z trhu? Vždyť co je pro jejich klienta nejdůležitější? Přeci aby jejich realitka byla vidět. „Pověsit“ zakázku na internet si může každý nabízející sám, na to nemusí najímat zprostředkovatele. Tento argument jako mantru opakuje řada klientů a my se domníváme, že právem! Moderní realitní kancelář by v dnešní době měla kombinovat prezentaci zakázek ve formě tištěné a internetové inzerce. Žádné anonymní a podloudné inzeráty. Pokud provozuje svoji činnost dlouhodobě a precizně, tak se přece nemusí bát podepsat pod svůj inzerát. Na název a značku by měl být každý hrdý.
Nejlépe nám z nepřehledné škály inzerčních možností vychází nezávislé a zdarma šířené realitní časopisy, které naleznete ve velmi široké síti distribučních míst. I Vy si je rádi na benzínce či poště vezmete.